کراتینین 4.7 در مرحله 3 بیماری کلیه در آن است برگشت پذیر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 4.7 در مرحله 3 بیماری کلیه در آن است برگشت پذیر

چه می شود اگر سطح کراتینین سرم می رود تا 4.7؟ آیا برگشت؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، بسیاری از بیماران آن را تجربه می کنند. کراتینین سرم شاخص عملکرد کلیه است. اگر سطح کراتینین بالا باقی می ماند برای یک مدت طولانی، به این معنی که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده است.
آیا کراتینین سرم 4.7 برگشت؟

کراتینین 4.7 بالاتر از سطح طبیعی است، با سطح کراتینین بالا می رود، بیشتر و بیشتر علائم مانند خواب آلودگی، خستگی، تنگی نفس، گیجی رخ می دهد خواهد شد. طول عمر سلول های خونی نیز می تواند کوتاه تر شود. اگر شما از این علائم رنج می برند، شما باید فورا درمان را.

شاید درمان بیشتر مورد استفاده برای کراتینین بالا است که استفاده از برخی از داروها برای کاهش سطح آن است. یا روش های گرفته خواهد شد به منظور تخفیف علایم. اما هر دو از این روش موثر نیست. روش اساسی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین کراتینین اضافه خواهد شد به خارج از بدن فیلتر شده است. در مرحله 3، این بیماری بیشتر احتمال دارد که با درمان مناسب این سایت متعلق به است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

در این روش درمانی طبیعی و بی خطر است. این می تواند مشکل را حل کند از آن علل آن است. با این بیماری به خوبی می رود، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا دریافت کنید تا حد زیادی برطرف خواهد شد. عملکرد کلیه به طور کلی شما و وضعیت جسمی خواهد اصلاح شود بسیاری است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: